Centrala telefoniczna
Dodano: 11 lat 1 tydzień temu
Długofalowe plony przynosi partnerom biznesowym współpraca z załogą Cetekom. Ów dostawca platform telekomunikacyjnych i IT z sukcesem wprowadza systemy dla kontrahentów z różnorodnych branż. Dzięki nim ulepszone może być funkcjonowanie całego przedsiębiorstwa oraz jego poszczególnych sekcji. Biuro Obsługi Klienta niemało zyskuje, wdrażając takie rozwiązania jak np. : centrala telefoniczna Cetekom PBX, system IVR, moduł raportowania lub panel doradcy. Dział Telemarketing uzupełniony o oprogramowanie AutoDialer, technologię do raportowania akcji promocyjnych, panel klienta oraz ułatwione monitorowanie, da zwiększone rezultaty sprzedażowe. Bezusterkowy, prędki przebieg informacji zapewnia zautomatyzowana obsługa poczty elektronicznej, skonsolidowana z wieloma platformami (systemy Contact Center). By z kolei zagwarantować bezawaryjną łączność między placówkami, Cetekom implementuje nieodpłatną opcję – centrale VoIP. Zaprezentowane tu ulepszenia to tylko część usług Cetekom. Kompleksowy katalog systemów upubliczniono na witrynie firmowej – zapraszamy.
Kategorie: Telekomunikacja Tagi: oprogramowanie , systemy , telekonferencje , telemarketing , contact center , system ivr , centrale telefoniczne , crm , badania cati , centrala ip pbx
Podobne wpisy
- Elektroniczne głosowanie na wysokim poziomie
- Wysokiej jakości przewody głośnikowe
- Kable koncentryczne w atrakcyjnych cenach
- Wdmuchiwanie światłowodów
- Internet Service Provider - AIRMAX
Komentarze
Adres strony:
Wyświetleń:
1236
Wizyt:
848
Kliknięć:
25
CTR:
2.95%